i put my hands on the keys, and music appears

2012-07-19 / 15:48:07

Fick en fråga om det var jag som spelade på videon jag la upp innan och svaret på den frågan är ja. Stycket kommer från en låt som heter River Flows In You som jag lärde mig när jag var 12 så det är den låt jag kan spela allra bäst. Jag tog pianolektioner som liten men slutade just som jag skulle börja sjuan då dans och skolan tog för mycket plats i schemat men spelar fortfarande dagligen och lär mig själv nya låtar hela tiden. Är just nu inne på Birdys version av Skinny Love..! Ni som missade videon kan klicka här.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




these words of mine...

Hej gott folk! Sigrid Bernulf heter jag och har vandrat jordens gator i 16 år nu. Jag älskar att rita. Stickade tröjor och gosiga filtar är mina bästa vänner eftersom jag alltid fryser. Dans är min passion som bara växer större och större för varje dag. Jag dansar hela tiden och dans är konstant i mina tankar. Ända sedan jag kunde hålla i en penna har jag skrivit böcker. Jag lärde mig att spela piano när jag var sju år. Jag bor i Båstad och har världens bästa pojkvän. Jag älskar mina vänner och Taylor Swift är min stora inspirationskälla. Välkomna hit!




"Someday I'll be living in a big, old city. And all you'll ever be is mean."