i'm building castles in the sky

2012-07-10 / 16:03:56

Dagen hittils har bestått av ytterligare fix i nya rummet. Spenderade två timmar att flytta kläderna och insåg att herregud vad mycket kläder jag har! Vissa saker har jag knappt använt alls och andra saker sitter prislappen kvar på som jag köpte för månader sen. Skärpning Sigrid! Men känns helt underbart med ett nytt rum och det är snart klart, lite hyllor och ramar som ska upp på väggarna bara. Lust att se lite bilder sen? Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




these words of mine...

Hej gott folk! Sigrid Bernulf heter jag och har vandrat jordens gator i 16 år nu. Jag älskar att rita. Stickade tröjor och gosiga filtar är mina bästa vänner eftersom jag alltid fryser. Dans är min passion som bara växer större och större för varje dag. Jag dansar hela tiden och dans är konstant i mina tankar. Ända sedan jag kunde hålla i en penna har jag skrivit böcker. Jag lärde mig att spela piano när jag var sju år. Jag bor i Båstad och har världens bästa pojkvän. Jag älskar mina vänner och Taylor Swift är min stora inspirationskälla. Välkomna hit!




"Someday I'll be living in a big, old city. And all you'll ever be is mean."