uttråkad här hemma

2012-09-27 / 10:22:01

Godmorgon!
 
Nu för fjärde dagen i rad vaknar jag upp av mig själv, går in i köket, diskar och gör i ordning min nya dagliga frukost, en het kopp svartvinbärste och en skål turkiskyoghurt med ringlad honung. Med den långa meningen försöker jag säga att jag fortfarande är hemma sjuk. Hade säkert orkat med skoldagen men idag hade vi ändå bara de praktiska ämnena i form av teater och dans så kände att det var bättre att ta en extra dag hemma. Dock mår jag inte jättebra i alla fall..
 
Ska väl strax påbörja ännu ett Grey's Anatomy marathon efter att jag kollat lite bloggar och lyssnat klart på Matt Corbys Light Home för sjuttiofjärde gången, är helt förälskad. 
 
Ni får ha en bra dag! Kram! ♥ 
 

Postat av: LINNEA GULLARBERGS

sv: eller hur!

fin bild :)

2012-09-27 @ 20:06:05
URL: http://lgullarbergs.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




these words of mine...

Hej gott folk! Sigrid Bernulf heter jag och har vandrat jordens gator i 16 år nu. Jag älskar att rita. Stickade tröjor och gosiga filtar är mina bästa vänner eftersom jag alltid fryser. Dans är min passion som bara växer större och större för varje dag. Jag dansar hela tiden och dans är konstant i mina tankar. Ända sedan jag kunde hålla i en penna har jag skrivit böcker. Jag lärde mig att spela piano när jag var sju år. Jag bor i Båstad och har världens bästa pojkvän. Jag älskar mina vänner och Taylor Swift är min stora inspirationskälla. Välkomna hit!




"Someday I'll be living in a big, old city. And all you'll ever be is mean."