Jag bara glider

2013-02-28 / 21:50:27

Jag har endast befunnit mig i denna staden i 30 timmar och har redan hunnit med så mycket! Långa middagar med min älskade mormor, jurymedlem till audition, en hel dags koreograferande, fika med den bästa och kom nyss hem efter att ha spenderat 2 timmar av tedrickande och skvallrande med min alldeles för underbara vän. Som jag saknat det här! Hur kan jag bo 60 mil bort och ändå känna mig så hemma? Har nog inte känt mig så här tillfredsställd med mitt liv på länge. Och morgondagen har otroligt nog ännu mer att bjuda på i form av bröllopsmässa, mer dans och fest hos en gammal klasskompis. Att leva ska vara gött!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




these words of mine...

Hej gott folk! Sigrid Bernulf heter jag och har vandrat jordens gator i 16 år nu. Jag älskar att rita. Stickade tröjor och gosiga filtar är mina bästa vänner eftersom jag alltid fryser. Dans är min passion som bara växer större och större för varje dag. Jag dansar hela tiden och dans är konstant i mina tankar. Ända sedan jag kunde hålla i en penna har jag skrivit böcker. Jag lärde mig att spela piano när jag var sju år. Jag bor i Båstad och har världens bästa pojkvän. Jag älskar mina vänner och Taylor Swift är min stora inspirationskälla. Välkomna hit!




"Someday I'll be living in a big, old city. And all you'll ever be is mean."