this city's like a stranger to me

2013-02-04 / 14:16:04

Hej där kära läsare. Just nu befinner jag mig i skolans datasal, lyssnar på James Vincent McMorrow och skriver om Hinduismens danstraditioner och olika dansformer. Tro det eller ej, men det är faktiskt väldigt intressant! Ska strax ta bussen in till min kärleks lägenhet och mysa lite innan färden bär av hem för mer plugg. Imorgon spenderas dagen i skidbacken med fina vänner så längtar väl lite kanske och hoppas innerligt att jag inte gör som för ett par år sedan då jag senast stod på ett par skidor - åker rakt in i ett träd efter att ha släppt liften. Ja. Får väl inte hoppas på för mycket. Se upp i skidbacken! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




these words of mine...

Hej gott folk! Sigrid Bernulf heter jag och har vandrat jordens gator i 16 år nu. Jag älskar att rita. Stickade tröjor och gosiga filtar är mina bästa vänner eftersom jag alltid fryser. Dans är min passion som bara växer större och större för varje dag. Jag dansar hela tiden och dans är konstant i mina tankar. Ända sedan jag kunde hålla i en penna har jag skrivit böcker. Jag lärde mig att spela piano när jag var sju år. Jag bor i Båstad och har världens bästa pojkvän. Jag älskar mina vänner och Taylor Swift är min stora inspirationskälla. Välkomna hit!




"Someday I'll be living in a big, old city. And all you'll ever be is mean."