and no one will desert you

2012-08-24 / 20:48:51

Inspirationen har inte direkt varit på min sida den här veckan så inläggen är inte många just nu men ska försöka så gott jag kan med att summera veckan lite som då mest bestått av; sång, teater och danslektioner plus en hel del dubbellektioner i alla andra tråkiga ämnen. Klassen känns super och vi har så kul! Igår eftermiddag spenderade några av oss två timmar i danssalen efter att klockan ringde ut och bara dansade loss och idag har vi mest spenderat tiden sjungades vid pianot. Här nedan kan ni kika in schemat! För de som undrar så går jag musikallinjen på Apelryd här i Båstad. 
 

Postat av: Anonym

är du duktig på att sjunga eller du spelar instrument?

2012-08-25 @ 00:05:19
Postat av: Mathilda

Amen fyfan vilket chill schema och chill lektioner!!

2012-08-25 @ 11:35:03
Postat av: Daria

Åh men gud, så önskar jag också att mitt schema såg ut! Vilken underbar skola du verkar gå på, åh.

2012-08-28 @ 16:10:50
URL: http://rainydays.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




these words of mine...

Hej gott folk! Sigrid Bernulf heter jag och har vandrat jordens gator i 16 år nu. Jag älskar att rita. Stickade tröjor och gosiga filtar är mina bästa vänner eftersom jag alltid fryser. Dans är min passion som bara växer större och större för varje dag. Jag dansar hela tiden och dans är konstant i mina tankar. Ända sedan jag kunde hålla i en penna har jag skrivit böcker. Jag lärde mig att spela piano när jag var sju år. Jag bor i Båstad och har världens bästa pojkvän. Jag älskar mina vänner och Taylor Swift är min stora inspirationskälla. Välkomna hit!




"Someday I'll be living in a big, old city. And all you'll ever be is mean."