back to school

2012-08-20 / 19:13:41

I'M BACK! And guess what? JAG HAR NU BÖRJAT GYMNASIET! Herregud, kan inte riktigt fatta det. Har jag blivit så stor redan? Ibland känner jag mig fortfarande som den där lilla tjejen nervös inför första skoldagen på lågstadiet. Men det känns grymt bra! Har en underbar klass tycker jag, bestående av 3 killar och 11 tjejer, alla lika härliga med sina egna roliga personligheter. Och det som är bland det roligaste är att alla kan apa sig hur mycket som helst utan att det blir pinsamt eftersom det är en musikallinje! Ingenting är direkt pinsamt & vi känner varandra redan rätt bra! Längtar smått tills imorgon, haha..
 
Något jag är smått beroende av är rutiner och är så glad att de är tillbaka fastän ännu ett sommarlov inte har varit något jag hade tackat nej till. Det här året har jag också bestämt mig för att verkligen gå in och bara vara mig själv, vilket är det man verkligen måste göra i en sån kreativ klass. Och alla accepterar en även fast den ena har epilepsi, en annan har dyslexi och någon går hos psykolog, det spelar ingen roll. 
 
Och nu sitter jag nyduschad efter att ha svettats floder under en av Sveriges nog någonsin varmaste dagar! Har ätit middag på skolan tillsammans med internateleverna för att lära känna dem lite bättre så får se vad som hittas på nu. Jag tänker mig lite musik, några bitar mörk spansk choklad och ännu mer bloggning. Vad sägs om det?
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




these words of mine...

Hej gott folk! Sigrid Bernulf heter jag och har vandrat jordens gator i 16 år nu. Jag älskar att rita. Stickade tröjor och gosiga filtar är mina bästa vänner eftersom jag alltid fryser. Dans är min passion som bara växer större och större för varje dag. Jag dansar hela tiden och dans är konstant i mina tankar. Ända sedan jag kunde hålla i en penna har jag skrivit böcker. Jag lärde mig att spela piano när jag var sju år. Jag bor i Båstad och har världens bästa pojkvän. Jag älskar mina vänner och Taylor Swift är min stora inspirationskälla. Välkomna hit!




"Someday I'll be living in a big, old city. And all you'll ever be is mean."