tones of beige

2012-10-04 / 17:56:08

Som ni kanske ser har jag en väldigt bred stil när det gäller inredning. Jag blir så inspirerad av vackra vita hem men hade aldrig klarat av att bo i ett hem som var helt vitt, hur vackert det än är att titta på. Jag älskar att mia modernt med gammalt. En ny och fräsch, modern soffa med ett gammalt slitet bord och kuddar från Svenskt Tenn och Pottery Barn. Jag älskar ljusstakar och inbyggda bokhyllor. Jag älskar pälsar och dova färger blandat med svarta och hårda detaljer. Jag älskar den blåa och vita Lexingtonstilen, samtidigt som jag älskar blommönster och vita rosor och badkar på fötter som inte står fastklistrade i väggen. Mitt första egna boende kommer vara mixat med så många olika stilar men fortfarande helt underbart.

Postat av: Micaela

SVAR: Tack så hemskt mycket =) Blir så himla glad.

2012-10-05 @ 13:41:38
URL: http://micaelalindgren.blogg.se
Postat av: nathalie yrvenstam

åh vad fint :O

Hade du velat vara gullig och ställa en eller två frågor till mig i min frågestund? :D

2012-10-05 @ 15:16:26
URL: http://haap.blogg.se
Postat av: Jossan

Hej!
Har startat en frågestund på min blogg, och det skulle betyda så mycket om du ställde 1/flera frågor till mig! jag ska svara på frågorna i en videoblogg sen! KRAM :)

2012-10-07 @ 13:42:48
URL: http://apah.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




these words of mine...

Hej gott folk! Sigrid Bernulf heter jag och har vandrat jordens gator i 16 år nu. Jag älskar att rita. Stickade tröjor och gosiga filtar är mina bästa vänner eftersom jag alltid fryser. Dans är min passion som bara växer större och större för varje dag. Jag dansar hela tiden och dans är konstant i mina tankar. Ända sedan jag kunde hålla i en penna har jag skrivit böcker. Jag lärde mig att spela piano när jag var sju år. Jag bor i Båstad och har världens bästa pojkvän. Jag älskar mina vänner och Taylor Swift är min stora inspirationskälla. Välkomna hit!




"Someday I'll be living in a big, old city. And all you'll ever be is mean."