i was taught to dream

2012-09-26 / 18:49:14

isleepincastles är ett namn jag skapade utifrån en rad ur Fireflies med Faith Hill, I slept in castles and fell in love because I was taught to dream. isleepincastles är namnet på min tumblr, min twitter och andra konton som inte är lika viktiga. Låten är inte en låt jag lyssnar på direkt men jag älskar raden, meningen och bilden jag får framför mig av en saga, en prinsessa och slottets väggar som träffas av solens strålar. Och känslan och bilden jag får av den meningen, betyder mer än vad du kanske kan förstå.

Men sån är jag. Lite konstig och väldigt inne i tankarna. 

Postat av: aina [fotoblogg]

sv; Tack så mycket!! :D det är lungt förresten! jag såg själv en blogg innan som hade trianglar i headern, så då blev jag inspirerad :)

2012-09-26 @ 18:56:56
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Sofie

sv. Åh tack så jättemycket! Testade rutor för en gångs skull, vilket blev mycket bättre!

2012-09-26 @ 20:12:33
URL: http://belief.webblogg.se
Postat av: Emma :)

super cool bild:D

2012-09-26 @ 21:27:31
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se
Postat av: Maja

Åh vad fin bild! Älskar din blogg föresten :)

Svar: Tack så mycket!
S I G R I D   B E R N U L F

2012-09-28 @ 09:33:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




these words of mine...

Hej gott folk! Sigrid Bernulf heter jag och har vandrat jordens gator i 16 år nu. Jag älskar att rita. Stickade tröjor och gosiga filtar är mina bästa vänner eftersom jag alltid fryser. Dans är min passion som bara växer större och större för varje dag. Jag dansar hela tiden och dans är konstant i mina tankar. Ända sedan jag kunde hålla i en penna har jag skrivit böcker. Jag lärde mig att spela piano när jag var sju år. Jag bor i Båstad och har världens bästa pojkvän. Jag älskar mina vänner och Taylor Swift är min stora inspirationskälla. Välkomna hit!




"Someday I'll be living in a big, old city. And all you'll ever be is mean."